Menštruačné nohavičky až -32 %
Menštruačné nohavičky až -32 %

Filtrovanie podľa kategórie

Veľkosť
Viac... Menej
Značka
Viac... Menej
Multipack
Viac... Menej
Barva
Viac... Menej
Česká značka
Viac... Menej
Materiál
Viac... Menej
Typ
Viac... Menej
Druh gumy
Viac... Menej
Iné
Viac... Menej
Dĺžka nohavičiek
Viac... Menej
Filtr

Plodnosť, tehotenstvo, materstvo... Všetky tieto dary života úzko súvisia s reprodukčným a menštruačným zdravím. Ako ženy sme v úzkom kontakte so svojou plodnosťou prostredníctvom menštruačného cyklu. Čím viac sledujeme svoj cyklus a rozumieme svojej cyklickosti, tým lepšie môžeme aktívne podporovať svoju plodnosť. Jednou z vecí, ktoré pozitívne...

Plodnosť, tehotenstvo, materstvo... Všetky tieto dary života úzko súvisia s reprodukčným a menštruačným zdravím. Ako ženy sme v úzkom kontakte so svojou plodnosťou prostredníctvom menštruačného cyklu. Čím viac sledujeme svoj cyklus a rozumieme svojej cyklickosti, tým lepšie môžeme aktívne podporovať svoju plodnosť. Jednou z vecí, ktoré pozitívne ovplyvňujú plodnosť žien, môže byť bylinná infúzia a tiež správna starostlivosť o panvové dno. Keď nie je vaším cieľom počatie, hodí sa vám jemná nehormonálna antikoncepcia.

Ako sa starať o panvové dno

Často sa predpokladá, že je potrebné posilniť panvové dno. Faktom však je, že napríklad športovkyne potrebujú uvoľniť panvové dno, aby ho dokázali uvoľniť. Zdravé a pružné panvové dno je dôležité počas tehotenstva a ešte dôležitejšie počas pôrodu. Nemali by sme naň však zabúdať ani po pôrode. Tehotenstvo je náročnou skúškou pre svaly panvového dna a tie sa často hlásia o pozornosť počas alebo po šiestich mesiacoch tehotenstva, napríklad v podobe úniku moču.

Ak máte bolesti panvového dna, inkontinenciu moču alebo pocit, že vám "niečo vypadáva", odporúčame vám poradiť sa s lekárom alebo fyzioterapeutom, ktorý sa špecializuje na gynekológiu a pôrodníctvo. Fyzioterapeut navrhne citlivú rehabilitáciu. Nekontrolovaným, necitlivým alebo nadmerným cvičením si môžete spôsobiť problémy počas šiestich mesiacov a po nich.

Cvičenia panvového dna

Cieľom cvičení panvového dna je zlepšiť flexibilitu panvového dna. Existuje mnoho metód vrátane rôznych prístupov a cvičení, ako sú napríklad Kegelove cviky. Na správne vykonávanie Kegelových cvikov môžete používať inteligentné nástroje, ktoré monitorujú stav vášho panvového dna a prispôsobujú plán cvičení vašim potrebám. Okrem toho môžete zlepšiť stav panvového dna pomocou Venušiných loptičiek. Tieto vaginálne koráliky, ktoré sa najčastejšie spájajú s erotickými účelmi, sú známe aj pre svoje zdravotné účinky. Pri tréningu s loptami je dôležité postupovať postupne, nie príliš rýchlo. Menej a často znamená viac ako "raz za čas si dobre zacvičiť".

Cvičenia panvového dna počas tehotenstva alebo po pôrode konzultujte s odborníkom - fyzioterapeutom špecializovaným na gynekológiu a pôrodníctvo.

Zobraziť viac

Top

Najpredávanejšie produkty

Najlepšie hodnotené

Najnovšie

Najlacnejšie

Najdrahšie

1-30 z 33 položiek
na stránku
1-30 z 33 položiek