Ako nakupovať a reklamovať

Snažili sme se, aby bol nákup v našom internetovom obchode čo najjednoduchší a mohli ste si jednoducho vybrať z ponuky to, čo Vás osloví.

V ľavo na hlavnej stránke webu sa nachádza menu s kategóriami, z ktorých si môžete vybrať. Nájdete v ňom viaceré druhy menštruačnej hygieny, no napríklad i krásne kamenné vajíčka a iné milé vecičky :-).

Pri výbere menštruačného kalíšku vám môže byť nápomocný i filter. V hlavnom menu v kategórii Menštruačné kalíšky zvoľte, či hľadáte malú, strednú či veľkú veľkosť (jedná sa o obvod kalíška). Môžete si ďalej zvoliť približnú cenu a značku.

Na stránke detailu produktu ponúkame podrobné informácie o produkte a u niektorých produktov, tiež viacero variánt -  v tom prípade stačí zvoliť požadovanú veľkosť a následne možno tovar vložiť do košíka.

Potom, čo vložíte tovar do košíka, sa vám na obrazovke objaví správa o vložení produktu do košíka a môžete si vybrať, či chcete ešte nakupovať alebo už prejsť k objednaniu tovaru.

 

Proces objednania

Na stránke košíka skontrolujete, či máte vo svojom košíku všetok tovar, ktorý chcete zakúpiť.

V prvom kroku objednávky si ešte zvolíte spôsob platby. V druhom kroku objednávkového procesu potom zadáte svoje fakturačné údaje.

Môžete sa tiež zaregistrovať. Svoje fakturačné údaje potom už budete mať predvyplnené podľa svojho profilu.

Tlačítkom „Odoslať objednávku“ potom dokončíte celý proces nákupu. Na e-mail vám potom dorazí správa o úspešnom prijatí objednávky - pokiaľ sa tak nestane, je možné, že ste zadala nesprávne svoj email. Kontaktujte nás prosím na email info@maluna.sk a my všetko preveríme.

 

Odstúpenie od zmluvy a Reklamácia tovaru

Odstúpenie od zmluvy

Pokiaľ si u nás zakúpite tovar, do 14 dní ho bez udania dôvodu môžete vrátiť. Samozrejme však iba v tom prípade, že daný tovar nebol už použitý a nejaví známky opotrebenia či poškodenia. Dôvod vrátenia uvádzať nemusíte, ale pre uľahčenie celkovej komunikácie je vhodné v odstúpení uviesť dátum nákupu či číslo faktúry/predajného dokladu, bankové spojenie a zvolený spôsob vrátenia peňazí. V prípade tovaru hygienickej povahy (menštruačné kalíšky, erotické pomôcky) nemožno tovar vrátiť po vybratí z obalu.

Reklamácia tovaru

Pokiaľ pri prevzatí tovaru zistíte, že je tovar vadný, poškodený, či  nekompletný, neodkladne nás kontaktujte a situáciu rýchlo vyriešime. Na tovar sa samozrejme tiež vzťahuje dvojročná reklamačná lehota a v prípade závady je možné ho reklamovať. V takom prípade odporúčame nás kontaktovať emailom na info@maluna.sk, v ktorom uvediete, aký problém s tovarom nastal a potom sa dohovoríme, čo ďalej. Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne a nie všetok tovar je nutné posielať späť.

Ďalšie informácie nájdete v našich Obchodných podmienkach.